قوانین رسیدن به وفور و فراوانی ثروت عشق و شادمانی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
قوانین رسیدن به وفور و فراوانی ثروت عشق و شادمانی



قوانین رسیدن به وفور و فراوانی ثروت عشق و شادمانی

همه ی ما با این جمله ی معروف ” ثروت شادی نمی آورد” آشنا هستیم. که حقیقت دارد. با وجود اینکه ما به داشتن فراوانی در ثروت علاقه مندیم، اگر به این آرزو برسیم همه ی ما احساس کمبود داریم، انگار که چیزی در زندگی کم داریم.


ما با داشتن پول ثروتمند نخواهیم شد، بلکه با داشتن عشق، سلامتی و تن درستی و شادی. یکی از راه های رسیدن به این ثروت تمرکز کردن بر قوانین وفور و ریشه های شادیمان است. چیزی که در وجود همه ی ما وجود دارد. چطور ممکن است؟ خب خیلی ساده است، شاد بودن را انتخاب کنید!


با تمرین بهتر می شوید


اگر حتی احساس خوشحالی نمی کنید، یا اگر فکر نمی کنید که می توانید شاد باشید، آن را تمرین کنید. تصمیمات درست بگیرید و روزانه تا جایی که می توانید خوشحال باشید. از خود تعریف های مثبت کنید، افکار مثبت داشته باشید، و افکار منفی و مخرب گذشته را دور بریزید. هرچه بیشتر این کار را بکنید، و تلاش بیشتری به خرج دهید، این راه آسانتر خواهد شد. بله شما می توانید برای شاد بودن، تمرین کنید. چه موضوع جالبی!


از مدیتیشن کمک بگیرید


قوانین زیادی برای رسیدن به وفور با مدیتیشن وجود دارد که به شما در جهت رسیدن به شادی و عشق کمک می کند. به شما یاد می دهد چطور تمرکز کنید، هورمون های مغز را تقویت می کند و الگوی مغزیتان را نسبت به افکار منفی که قبلا داشتید تغییر می دهد، سلامت جسمی می آورد و به شما توانایی یادگیری و تمرکز می بخشد. قوانینی که در زمان مدیتیشن آموخته اید به شما در سایر جنبه های زندگی کمک می کند. مدیتیشن بر خواب بهتر تاثیر می گذارد و سطح انرژیتان را ارتقا می دهد که بسیار مفید است.


خود را دوست داشته باشید


تماس داشتن با خود درونیتان و تمرین کردن شاد بودن باعث می شود خودتان را بهتر بشناسید. واقعا که هستید؟ در زندگی به دنبال چه هستید؟ و چه چیز واقعا شما را راضی می کند؟ وقتی یاد بگیریم که خودمان را دوست بداریم، دوست داشتن دیگران و مورد علاقه س دیگران واقع شدن هم آسان می شود. اگر به خود احترام نگذارید، چطور از دیگران توقع محبت و احترام خواهید داشت؟ همه لایق دریافت احترام در زندگی هستند و لایق توانایی عشق ورزی به خود و دیگران. ما به عنوان انسان، می توانیم در سایرین احساس ایجاد کنیم زمانیکه مشکلی وجود دارد خواه عمدی یا غیر عمدی. و ما بطور طبیعی به این احساسات پاسخ می دهیم.


آنجه که لایقش هستید به خود بدهید


میدانید لایق چه هستید؟ آیا فکر می کنید لایق کمتر از آنچه دارید هستید؟ بخشی از دانستن قوانین وفور و دوست داشتن خود و یافتن شادی این است که باور کنید لایق بهترین و مثبت ترین چیزها در زندگی هستید. تا زمانیکه خود واقعیتان را بشناسید، ممکن است افکار منفی داشته باشید که شما را متقاعد می کنند که لایق شادی یا دوست داشته شدن نیستید. ممکن است فکر کنید لایق عشق و توجه و احترام سایرین نیستید. شما باید باور کنید که لایقید تا خوشحالی حقیقی و آرامش و شادی را بیابید. برای رسیدن به این جایگاه، باید با ترس های خود روبرو شوید، آنها راحس کنید، در آغوش بگیرید و بفهمید که شما را عقب نگه داشته اند و بعد رهایشان کنید.


 



filesell
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: